Kontakti:
SIA "Ramreiss"
Tālrunis: +371 29 36 36 93E-pasts: ramreiss@inbox.lv
Adrese: Zasulauka iela 19-52, Rīga, Latvija, LV - 1046
Rekvizīti:
SIA "Ramreiss"Reģ. Nr. 40103911015
Zasulauka iela 19-52, Rīga, Latvija, LV - 1046
AS Swedbank
SWIFT (BIC) kods: HABALV22
I. PRIVĀTUMA
POLITIKA
1. SIA
“Ramreiss”, vienotais reģistrācijas Nr. 40103911015,
turpmāk – Sabiedrība vai Pārzinis, privātuma politikas, turpmāk – Privātuma
politika, mērķis ir sniegt fiziskajai personai - datu subjektam - informāciju
par personas datu apstrādes nolūku, tiesisko pamatu, apstrādes apjomu,
aizsardzību un apstrādes termiņu datu iegūšanas laikā, apstrādājot datu
subjekta personas datus.
II. PĀRZINIS
UN TĀ KONTAKTINFORMĀCIJA
2. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Sabiedrība, juridiskā adrese: Zasulauka iela 19-52,
Rīga, Latvija, LV - 1046.
3. Sabiedrības kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos
jautājumos, kā arī datu subjektu pieprasījumu iesniegšanai un informēšanai par
iespējamiem datu aizsardzības pārkāpumiem ir ramreiss@inbox.lv.
III.
VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
4. Personas
dati ir jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku
personu.
5. Privātuma politiku piemēro privātuma un personas datu aizsardzības
nodrošināšanai attiecībā uz visiem datu subjektiem, tajā skaitā šādām grupām, turpmāk
kopā – Klienti:
5.1. fiziskajām personām – Sabiedrības klientiem (tajā skaitā, potenciālajiem,
bijušajiem un esošajiem), to pārstāvjiem, nekustamā īpašuma īpašniekiem un
citām saistītajām personām;
5.2. fiziskajām personām – Sabiedrības Klientu (juridisko personu) pārstāvjiem,
kontaktpersonām;
5.3. Sabiedrības telpu apmeklētājiem, tajā skaitā, attiecībā uz kuriem tiek
veikta videonovērošana;
5.4. Sabiedrības uzturēto interneta mājaslapu apmeklētājiem;
5.5. personām, kuru personas dati tiek apstrādāti sociālajos tīklos saistībā ar
Sabiedrības rīkotajām aktivitātēm.
6. Sabiedrība rūpējas par Klientu privātumu un personas datu aizsardzību,
ievēro Klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar
piemērojamajiem tiesību aktiem - Fizisko personu datu aizsardzības likumu,
Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku
personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu
apriti (turpmāk - Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un
datu apstrādes jomā.
7. Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā
formā un/vai vidē Klients sniedz personas datus (klātienē, Sabiedrība interneta
mājaslapā, elektroniski, papīra formātā vai telefoniski).
8. Sabiedrība personas datu apstrādē ievēro šādus datu apstrādes
pamatprincipus:
8.1. likumība un godprātīgums;
8.2. pārredzamība;
8.3. nolūka ierobežojums;
8.4. adekvātums (datu minimizēšana);
8.5. precizitāte;
8.6. glabāšanas ierobežojums;
8.7. integritāte un konfidencialitāte;
8.8. pārskatatbildība.
IV. PERSONAS
DATU APSTRĀDES NOLŪKS
9.
Sabiedrība apstrādā personas datus šādiem nolūkiem:
9.1. pakalpojumu sniegšanai un pakalpojumu pārdošanai:
9.2. klienta identificēšanai;
9.3. līguma sagatavošanai un noslēgšanai;
9.4. līguma saistību izpildei;
9.5. jaunu pakalpojumu attīstībai;
9.6. pakalpojumu reklamēšanai un izplatīšanai jeb komerciāliem nolūkiem;
9.7. klientu apkalpošanai;
9.8. iebildumu vai pretenziju izskatīšanai;
9.9. norēķinu administrēšanai;
9.10. parādu atgūšanai un piedziņai;
9.11. mājaslapas uzturēšanai un darbības uzlabošanai;
9.12. biznesa plānošanai un analītikai;
9.13. klientu drošībai, uzņēmuma īpašuma aizsardzībai;
9.14. citiem specifiskiem nolūkiem.
10. Sabiedrība var datus apstrādāt arī citiem, ar sākotnējo nolūku saderīgiem
nolūkiem, nodrošinot atbilstošas datu subjekta tiesības.
V. PERSONAS
DATU APSTRĀDES TIESISKAIS PAMATS
11.
Sabiedrība apstrādā Klienta personas datus, galvenokārt balstoties uz šādiem
tiesiskajiem pamatiem:
11.1. līguma noslēgšanai un izpildei - lai noslēgtu līgumu pēc Klienta
pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi (ar līgumu tiek saprasta arī mutiska
vienošanās par pakalpojuma pirkšanu);
11.2. normatīvo aktu izpildei - lai izpildītu Sabiedrība saistošajos ārējos
normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
11.3. saskaņā ar datu subjekta piekrišanu;
11.4. likumīgās (leģitīmās) interesēs - lai realizētu no Sabiedrības un Klienta
starpā pastāvošajām saistībām vai noslēgta līguma izrietošas, vai citas
Sabiedrības vai trešās personas leģitīmās (likumīgās) intereses.
12. Sabiedrības likumīgās (leģitīmās) intereses ir:
12.1. veikt komercdarbību;
12.2. pārbaudīt Klienta identitāti pirms atsevišķu pakalpojumu nodrošināšanas;
12.3. nodrošināt līguma saistību izpildi;
12.4. saglabāt Klientu pieteikumus un iesniegumus par pakalpojumu sniegšanu;
12.5. izstrādāt un attīstīt pakalpojumus;
12.6. reklamēt savus pakalpojumus, nosūtot komerciālus paziņojumus;
12.7. nosūtīt citus ziņojumus par līguma izpildes gaitu un līguma izpildei
būtiskiem notikumiem, kā arī veikt Klientu aptaujas par pakalpojumiem un to
lietošanas pieredzi;
12.8. novērst krāpniecisku darbību veikšanu attiecībā pret uzņēmumu;
12.9. nodrošināt korporatīvo pārvaldību, finanšu un biznesa uzskaiti un analītiku;
12.10. nodrošināt efektīvus uzņēmuma pārvaldības procesus;
12.11. nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti;
12.12. administrēt maksājumus;
12.13. veikt video novērošanu biznesa drošībai;
12.14. informēt sabiedrību par savu darbību;
12.15. citas Sabiedrības noteiktās leģitīmās intereses.
VI. PERSONAS
DATU AIZSARDZĪBA
13.
Sabiedrība aizsargā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas,
ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un Sabiedrībai saprātīgi pieejamos
organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus, tajā skaitā izmantojot
šādus drošības pasākumus:
13.1. ugunsmūri;
13.2. citus aizsardzības pasākumus atbilstoši aktuālajām tehnikas attīstības
iespējām.
14. Tehnoloģiskie un organizatoriskie pasākumi informācijas (tajā skaitā
personas datu) aizsardzībai ir paredzēti Sabiedrības informācijas drošības un
informāciju sistēmu regulējošajos iekšējos normatīvajos aktos.
VII.
PERSONAS DATU SAŅĒMĒJU KATEGORIJAS
15.
Sabiedrība neizpauž trešajām personām Klienta personas datus vai jebkādu
pakalpojumu sniegšanas un līguma darbības laikā iegūtu informāciju, tajā skaitā
informāciju par saņemtajiem pakalpojumiem, izņemot:
15.1. saskaņā ar Klienta skaidru un nepārprotamu piekrišanu;
15.2. personas datu apstrādē piesaistot personas datu apstrādātāju saskaņā ar
noslēgto līgumu;
15.3. saskaņā ar Sabiedrības vai trešās personas (kurām dati tiks nodoti)
leģitīmajām interesēm, nodrošinot līdzsvaru ar datu subjekta tiesībām un
interesēm, ārējos normatīvajos aktos paredzētajām personām pēc viņu pamatota
pieprasījuma, ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apjomā;
15.4. ārējos normatīvajos aktos noteiktos gadījumos Sabiedrība likumīgo
interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās
pret personu, kura ir aizskārusi Sabiedrības likumīgās intereses.
VIII.
PERSONAS DATU NODOŠANA
16.
Sabiedrība nenodod personas datus trešajām personām, izņemot, ciktāl tas
nepieciešams saprātīgai komercdarbības īstenošanai, nodrošinot, ka attiecīgās
trešās personas saglabā personas datu konfidencialitāti un nodrošina piemērotu
aizsardzību.
17. Sabiedrība ir tiesīga nodot personas datus Sabiedrības piegādātājiem,
apakšuzņēmējiem, stratēģiskajiem partneriem un citiem, kas palīdz Sabiedrībai
un tās Klientiem komercdarbības veikšanā, lai īstenotu attiecīgo sadarbību.
Tomēr šādos gadījumos Sabiedrība pieprasa no datu saņēmējiem apņemšanos
izmantot saņemto informāciju tikai tiem nolūkiem, kuru dēļ dati tika nodoti, un
saskaņā ar piemērojamo normatīvo aktu prasībām.
IX. PERSONAS
DATU APSTRĀDES TERITORIJA
18. Personas
dati tiek apstrādāti Eiropas Savienībā/Eiropas Ekonomiskajā zonā (ES/EEZ),
tomēr atsevišķos gadījumos tie var tikt nodoti un apstrādāti valstīs, kas
neietilpst ES/EEZ.
19. Personas datu nodošana un apstrāde ārpus ES/EEZ var notikt, ja tam ir
tiesisks pamatojums, proti, lai izpildītu juridisku pienākumu, noslēgtu vai
izpildītu līgumu, vai saskaņā ar datu subjekta piekrišanu, un ir veikti
pienācīgi drošības pasākumi. Pienācīgi drošības pasākumi ir, piemēram:
19.1. ir noslēgta vienošanās, tai skaitā ES līguma standartklauzulas vai citi
apstiprināti noteikumi, rīcības kodekss, sertifikācijas u.tml., kas ir
apstiprinātas saskaņā ar Regulu;
19.2. ES/EEZ neietilpstošajā valstī, kurā saņēmējs atrodas, atbilstoši ES Komisijas
lēmumam tiek nodrošināts pietiekams datu aizsardzības līmenis;
19.3. saņēmējs ir sertificēts atbilstoši Privātuma vairogam (attiecas uz
saņēmējiem, kuri atrodas Amerikas Savienotajās Valstīs).
X. PERSONAS
DATU GLABĀŠANAS ILGUMS
20.
Sabiedrība nosaka personas datu glabāšanas termiņus, ievērojot šādus
kritērijus:
20.1. personas dati tiek uzglabāti vismaz, kamēr tie ir nepieciešami to
apstrādes nolūka sasniegšanai;
20.2. personas dati tiek uzglabāti vismaz tiesību aktos noteiktajos glabāšanas
termiņos;
20.3. personas dati tiek uzglabāti vismaz, kamēr pret Sabiedrību kāds var celt
juridiskas pretenzijas un/vai uzsākt tiesvedības procesus, lai nodrošinātu
pierādījumu saglabāšanu.
21. Pēc tam, kad minētie apstākļi izbeidzas, Klienta personas dati tiek dzēsti vai
anonimizēti.
XI. DATU
SUBJEKTU TIESĪBAS
22. Klientam
ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa
datu apstrādi.
23. Klientam saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir tiesības pieprasīt Sabiedrībai
piekļuvi saviem personas datiem, pieprasīt Sabiedrībai veikt to papildināšanu,
labošanu, dzēšanu vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz Klientu, iebilst pret
apstrādi (tajā skaitā pret personas datu apstrādi, kas veikta pamatojoties uz
Sabiedrības leģitīmajām interesēm), kā arī tiesības uz datu pārnesamību. Šīs
tiesības īstenojamas, ievērojot normatīvajos aktos noteiktos ierobežojumus.
24. Klients var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu šādos veidos:
24.1. rakstveidā izmantojot pasta pakalpojumu nosūtot uz Zasulauka iela 19-52,
Rīga, Latvija, LV - 1046;
24.2. elektroniskā pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu un
nosūtot uz e-pasta adresi: ramreiss@inbox.lv.
25. Saņemot Klienta pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, Sabiedrība
pārliecinās par Klienta identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā
ar normatīvajiem aktiem.
26. Sabiedrība atbildi Klientam izsniedz drošā veidā, pārliecinoties par viņa
identitāti.
27. Datu subjektiem izsniegtās informācijas apjoms var tikt ierobežots ar mērķi
novērst nelabvēlīgu ietekmi uz citu personu (tostarp Sabiedrības darbinieku,
citu datu subjektu) tiesībām un brīvībām.
28. Sabiedrība apņemas nodrošināt personas datu pareizību un paļaujas uz saviem
Klientiem, piegādātājiem un citām trešajām personām, kas nodod personas datus,
ka tiks nodrošināta nodoto personas datu pilnība un pareizība.
XII. KLIENTA
PIEKRIŠANA DATU APSTRĀDEI UN TIESĪBAS TO ATSAUKT
29. Klientam
ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu apstrādei doto piekrišanu tādā pat
veidā, kādā tā dota un/vai iesniedzot atsevišķu iesniegumu. Šādā gadījumā
turpmāka datu apstrāde, kas balstīta uz iepriekš doto piekrišanu konkrētajam
nolūkam, turpmāk netiks veikta.
30. Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā,
kad Klienta piekrišana bija spēkā.
31. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic,
pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.
32. Izglītojamo fotogrāfiju izmantošana informatīvajos materiālos, interneta
mājaslapā, publiska to izmantošana iestādes telpās vai citādi ir atļauta pēc
tam, kad ir informēts izglītojamā pārstāvis ievērojot Vispārīgās personu datu
aizsardzības regulas 13.pants un nav saņemti iebildumi par fotogrāfiju
izmantošanu norādītājam mērķim.
XIII.
KOMERCIĀLI PAZIŅOJUMI
33. Saziņu
par komerciāliem paziņojumiem par Sabiedrības un/vai trešo pušu pakalpojumiem
un citiem ar tieši nolīgto pakalpojumu nodrošināšanu nesaistītiem paziņojumiem
(piemēram, klientu aptaujas) Sabiedrība veic saskaņā ar ārējos normatīvajos
aktos noteikto vai saskaņā ar Klienta piekrišanu.
34. Saziņu, tajā skaitā par komerciāliem paziņojumiem, Sabiedrība var veikt,
izmantojot automātiskās zvanīšanas vai elektroniskās saziņas iekārtas.
35. Klients piekrišanu Sabiedrībai un/vai tā sadarbības partneru komerciālu
paziņojumu saņemšanai dod rakstveidā klātienē Sabiedrības faktiskajā adresē,
Sabiedrības interneta mājaslapā un mobilajās lietotnēs vai citā vietā, kurā
Sabiedrība organizē mārketinga aktivitātes.
36. Klienta dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās
atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma izbeigšanās). Klients jebkurā laikā var
atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas kādā no šādiem
veidiem:
36.1. nosūtot e-pastu uz adresi: ramreiss@inbox.lv
36.2. zvanot uz tālruņa numuru: 29363693
36.3. iesniedzot Sabiedrībai rakstveida iesniegumu;
37. Sabiedrība pārtrauc komerciālo paziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts
Klienta pieprasījums.
38. Izsakot savu viedokli aptaujās un atstājot savu kontaktinformāciju
(e-pastu, tālruni), Klients piekrīt, ka Sabiedrība var ar viņu sazināties,
izmantojot sniegto kontaktinformāciju sakarā ar Klienta sniegto novērtējumu.
XIV.
MĀJASLAPAS APMEKLĒJUMI UN SĪKDATŅU APSTRĀDE
39.
Sabiedrības mājaslapas var izmantot sīkdatnes.
40. Sīkdatnes ir datnes, ko tīmekļa vietnes izvieto lietotāju datoros, lai
atpazītu lietotāju un atvieglotu tam vietnes izmantošanu. Interneta
pārlūkprogrammas var konfigurēt tā, lai tās brīdina Klientu par sīkdatņu
izmantošanu un ļauj izvēlēties, vai Klients piekrīt tās pieņemt. Sīkdatņu nepieņemšana
neaizliegs Klientam lietot tīmekļa vietni, taču tas var ierobežot Klientam
tīmekļa vietnes izmantošanas iespējas.
41. Sabiedrības mājaslapā var tikt ievietotas saites uz trešo personu interneta
mājaslapām, kurām ir savi lietošanas un personas datu aizsardzības noteikumi,
par kuru pilnīgumu Sabiedrība neatbild.
XV.
NOSLĒGUMA NOTEIKUMI
42. Šī
Privātuma politika var tikt pārskatīti un grozīti, par ko Sabiedrība apņemas
pēc iespējas saprotami un sasniedzami informēt datu subjektus.